Wednesday, November 01, 2006

奇人異士之軟骨功

2 comments:

Mira said...

我知佢為0左搵食練得好艱苦,我對佢0既毅力同能力都好佩服。
但作為一個觀眾,真係似睇恐怖片多D,你不要以佢為榜樣。
無論如何,非洲人啊非洲人,失敬!失敬!

Anonymous said...

如果我可以學到佢咁,我都唔介意在人前表演!

中西夾攻對抗自然eye shadow

大約四個月前開始,眼睛上方眼蓋的位置,久不久就會泛起一片橙紅。最初以為是活在爛公司氣鬱動肝火所致,誰知離開鬼地方後,eye shadow,「自然眼蓋膏」仍然揮之不去。淡紅有時,腫脹有時,起白屑剝落有時,而無時無刻都痕癢難當。 後來,返了國內探望做中醫師的表兄長,他一看我情況,就說...